Gulseninannesi ben doğduğumda yengem annemin yanına gelmiş hastanede refakat için ben kan uyuşmazlığından 1 hafta kadar yatmışım annemi eve gönderip yengem beklemiş beni sağolsun o bir haftada da kulağımı delmiş 😂 hatta annem ziyarete geldiğinde ojeli görmüş beni 😄 yengem çok süslüdür ve aşırı titizdir doktorlar ojeli kız diye sesleniyormuş beni görmeye gelince bir aklı Selim’de çıkıp dememiş 10 günlük bebeğe oje mi sürülür 😂😂😂😂