Kızlar merhaba 36 haftalık 2.gebelıgım mecburi sezaryen olcak suana kadar takıbım baska hastanede yapıldı ama suan doktorum degısme kararı verdim bu saatten sonra baska bir arastırma hastanesine gitsem acaba olurmu sorun yasar mıyım daha once suan gitmek istedigim hastaneye 1 kere kontole gıttım 2 kerede acilde gırıs yapmıstım acaba sımdı gitmeye baslasam sorun olurmu