Serrax emzirme sütyeni de koydum ben. Hastaneden çıkarken giyilecek esofman takimi koydum. Bir tane büyük bir tane küçük havlu koydum. Bebeğime de kundak havlusu koydum, alt açma koydum. Gecelik disinda bir tane de alt üst pijama takimi koydum.Aklıma bunlar geldi gelen olursa yine yazarim😊