Hamile_anne0 Marhaba hanimlar gebelik surecinde aranizda korona olan varmi ve bebegi etkilermi bilgisi olan varmi
Mahirissmoms Hamile_anne0 ben olmustum 24 haftada falan doktor demişti ağır geçirmediğin sürece bisey olmaz demişti benim aşırı öksürüğüm vardı çok zorduuu ama
Soe Hamile_anne0 ben 3,5 haftalıkken oldum bi de üstüne ilaç kullandım bilmediğimden. Bebek iyi şükür 19+2. Korkmayın bebekler etkilenmiyormuş koronadan
gunsa1 Hamile_anne0 8+6 dayım 12 gün önce bende korona oldum. Ben de tek semptom bile olmadı gayet iyiyiz 🤗 bebeğe de zararı olmuyormus ek olarak korona olan annelerin emzirdiğini duymuştum 🌸
Hamile_anne0 Bebege bi zarari olmamisti dimi kayinvalidemle temasliyim ve korkuyorum henüz hastaneyede gitmedim daha 9+5 cok kucuk oldugu icin tereddutlerim var