ElifKaradeniz Merhaba 15+2 deyim gebe kalmadan önce yüksek tansiyon gibi bi problemim yoktu tansiyonum yüksek çıkıyor 14.8 aynı sorunu yaşayanlar varmı acaba ne yapmam gerekiyor bilmiyorum?