Pamugunannesi1 Aranızda benimle aynı problemi yaşayan var mı ? Vücudumda hiç su kalmamış doktoruma mesaj attım daha dönüş yapmadı yatışım yapılması gerekiyor başınıza geldi mi böyle bişey ?
Muhsine Benimki 30 haftalikti suyun az dedi yatis verdiler sonra peritanllojiye gonderdi gittim suyumun normalden azmis dedi ama bebegin durumu iyiydi Simdi hergun nst cektiriyorul 2 günde bir kan veriyorum
Pamugunannesi1 Muhsine Bebeğimin durumunu bilmiyorum ama benim kendi vücudum da sıvı hiç yok doktor şaştı kaldı görünce su içmeye çalışıyorum ama yarım şişeye anca gelebiliyorum. 10+3 haftalığım ben doktorum dönüş yapsa bişey dese acile doktora gitmekten kan vermekten bayıldım artık dün
Muhsine Bim suyun kalmamis diyor 34. Haftada kesin alacaklar K kadar cok su iciyorum ama bilmiyorum yinede