Kızlar hepinize merhaba 21 gün önce sezeryanla doğum yaptım bebeğime doğduğundan beri hiç mama vermedim vermekte istemiyorum kendi sütümle besliyorum rabbime şükürler olsun göğsüm kopana kadar emsin yeterki anne sütüyle beslensin istiyorum malum mamalarda kansere yol açan maddeler var diyorlar mamaya alışırsa anne sütünü istemez diye korkuyorum o yüzden mamaya karşıyım sütüm yettiği için vermiyorum benim size sormak istediğim sütümün bebeğime daha fazla faydalı olması için ne yapmalıyım neler yemeliyim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi 😊