02Aybukeee44 Kızlar kpss ye 5 ay kaldı resim öğretmeniyim yani sınava 160 gün doğumuma da 204 gün kaldı benim gibi olan var mı varsa ne yapıyorsunuz nasıl çalışıyorsunuz benim bulantılarım var hala psikolojim alt üst oldu
Alyaveannesi 02Aybukeee44 canim hamilelikte zor olabilir ama inan bebekle hazirlanmak dahaaaaa da zor o yuzdn moralini yuksek tut insallah sonuclarda güzel gelir ben bebekle hazirlanmistimm cok ama cokk zorlanmistim
Sedax 02Aybukeee44 ayy bende 3 ay çalışamadım bulantılardan çok zordu. Sınava 1 ay kalası çalışmıştım.
Mhnds 02Aybukeee44 ben daha 11 haftalık canım 13 hafta felan olsun başlarım doping hafıza çok iyi onun matematiğiyle benim hocamdan diğer derslere başlıycam geçen yıl evde çalıştım 70 aldım ama yetmedi :)
Alyaveannesi 02Aybukeee44 amin insalah canim ne kadar olumlu olursan o kadar iyi zorluk olmadan kolaylik olmuyormus malesef geceleri uykusuz kaldim sabah bebek erken kalkti asabi oldum bir sene cok zorluydu sen hamileyken su bulantin falan bittikce yüklen derslere
NaneLimon36 02Aybukeee44 ben bulantıların olduğu zaman videoları deyip bitirmeyi tercih ettim bulantılar geçince de izlediğim videolardaki notları ezberleyip bol bol soru ve deneme çözdüm çok şükür 80 aldım 😊 20 bin alim olacak aranacağım galiba 😊
Susam1 02Aybukeee44 atamanız kolay o yüzden hiç vitesi düşürme derim canım baktın çocugun nasibine sninde azminle oldu bu iş ✌️ ben beden eğitimciyim kolaydı bundan 5 6 yıl öncesi şimdi çok zor 80 küsür almam lazım mat yapmam laızm ve malum alan geldi sakın pes etme bence
tubiii0106 02Aybukeee44 ben baslamstm hazrlanmaya fakat su an 35.haftadayim biraktm 16 martta dogumum bar gunum uykuyla gecio genelde sinava 3 ay kala yapabldgm kadariyla yaoarm diorm insallah lise mat bolumum alanim da var bakalm hayrlisi