Bide kızlar size bişey dicem ben ilk testimi idrarda yaptım evde cift cizgi cıktı saglık ocagında kan verdim ertesi gün cıkıyor ya bekleyemedim merakımdan hastaneye gittim doktor alttan muayne etti 5 5 bucuk haftalık hamilesin boş gebelik degil dedi bugün kan sonucunda hamilelik cıkmadı ben anlamadım bişey kan sonucu neden negatif cıktı