Kızlar Merhaba şuan 7 haftalık olduk 2 haftadır acayip mide bulantısı çekiyordum herşeyden o kadar tiksindim ki anlatamam başımı kaldıramıyordum resmen her koku bana berbat geliyordu doktoruma söyledim prilamdr adında hap verdi gece yatmadan yarım saat önce aç karnına 1 tane alıyorum uyuyorum sabah uyanınca sıfır bulantı 😍 Allah’ım şükür diyorum kalkıp kahvaltımı hazırlıyorum süt peynir yoğurt domates yumurta hepsini bir arada yiyebiliyorum çok şükür hem iştahım gayet yerine geldi hemde ilaç uyku yaptığı için gece yiyoruz rahat uyuyoruz bu sayede 🥰 sizlerde doktorunuza danışabilirsiniz prilam dr tavsiye ederim 🌸🤲🏻💙