Sevdelibol o kadar bilgim yok daha doğum konusunu konuşamadım inşallah bir dahaki ay konuşucam teyzemin hekimiymiş 2 çocuğunda da hem sezeryan hemde normal doğum yaptırmış çok memnundu onun tavsiyesiyle gittim bende pişman da değilim ben öncesinde buhara hastanesine gidiyordum hümeyra hanıma ama inanın özelin adı war