Gün içinde hareketler nasıl. Benm gündüz sakın genelde akşamları 9 gibi hareketleniyor. Doktor azalma olursa kanama sancı olursa gel dedi.. Çok tepinmiyor içerde normal mi acaba artık yeri daraldığı için mi gün içinde çok hissetmiyorum acaba ya da günün çoğunu hala uyuyarak mi geciriyor . Sizler ne durumdasiniz bayanlar.