Kalpizim Merhaba hanimlar bugün kontrole gittim doktorum bebeğin 41 cm olduğunu söyledi 32.haftamdayim bana kısa gibi geldi boyu bu haftalarda normalde 44 cm olması lazımmış
flowers Kalpizim herkesin bebegi ve gelisimi bir degil olmasi gereken aralikta sizinkide o haftada kesin 44 cm oluyor diye birseyde yok kendinizi uzmeyin
esraMom1 Kalpizim bence gayet normal 38 e kadar 48-50 arası olur bile niye öyle bişey dedi doktorunuz anlamadım benim kızım 35 haftalık 44 santim doğdu gayette sağlıklıydı🤷🏻♀️
2prensessannesii Kalpizim ya bu kadar takmayın şükredin yani. Benim.kızm 38-2 de 46 cm doğdu yani. Sağlığı yerindeyse kilosuna boyuna bakmayın ya.
esraMom1 Kalpizim canım doktorun bişey demediyse sorun etme genetikte olabilir ama daha küçük uzar yani üzme kendini😇
esraMom1 Kalpizim babası uzunmu canım öyleyse uzun olur bebeğiniz inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi🎀