Arkadaşlar benim bel ve kaburga ağrım çok oluyor. Egzersiz yaptığım zaman bu ağrı hafifliyor geçiyor gibi oluyor aradan yarım saat geçtikten sonra hop her şey eskisi gibi. Böyle olunca bende bırakmıştım şimdi düşünüyorum acaba düzenli yaparsam faydasını görür müyüm. Düzenli yapmadığım için mi işe yaramadı 🙄