Ey_ser yok hayır sanmıyorum çünkü doktorum normal dedi zaten son 3 ayda her gebeye göre değişkenlik göstererek illaki bi doğuma hazırlık süreci oluyormuş kendini kasma stres yapma her şey yolunda gidiyor dedi bende doktoruma güvenerek gelen sancıları daha sakin karşılamaya çalışıyorum çok kısa sürüyor zaten önemli olan korkmamak 🙏😑 bizde şuan 29+5 olduk oğlumla daha yeni başladık sancılı dönemlere 😊 rabbim tüm hamilelere kolaylık ve sağlık versin inşallah 🤲