Defnealya_ sıkıntı olmaz 20 haftalık oldum hala içiyorum şükürler olsun bi sıkıntımız yok. Gebeliğin başında ilk gittiği doktor oksapar iğne kullan demişti benim içim rahat etmedi başka doktora gittim o sadece aspirin yeter dedi bende ona güvendim iğne işi gerçekten zor ha mecbursan zaten vurmak zorundasın ama bi kaç doktora sorun yinede çünkü sonuçlarınız o kadar da kötü değil sadece aspirin yeterli olursa öyle devam edin