NilGrl sumeyye60 bana da bugün 31+1 im 2 kilo dedi iri gibi geldi 😅 şeker sıkıntım var. O yüzden telaşlandım. Kafası biraz büyük dedi. Şekeri takip edicem. Umarım şekerden değildir. Ben de eşimde iri bebek olarak doğmuşuz.
sumeyye60 NilGrl Şeker varsa dikkat etmek lazım sadece, bir şey olmaz inşallah. Ben de kilolu doğmuşum, şeker çıkmadı şükür, genetik diyor doktor. 🤰🏻🤗 Benim oğlan 16. haftadan beri önde gidiyordu, 24′te 75 gramlık şeker yüklemesi yapıldı. 108 çıktı en fazla.
NilGrl sumeyye60 bende şeker olduğu için mi iri acaba dedim. Biraz da olsa irim rahatladı şuan. Sanırım bizim ki de aileden gelen. Çünkü suyu vs herşeyi normL.
Aysentass NilGrl canım benimki düşük normaldir seninki yüksek normaldir genelde ikimizinkide iyi yani