Ben ne sordum siz ne cevaplar veriyorsunuz elinizde telefon acaba kimi yargılasam diye mi bekliyorsunuz anlamıyorum bu benim hayatım yaptığım şeyden de pişman değilim Allah’a bin şükür bir kere bile eşim elini kaldırmış değil en azından can güvenliğim var burada allah hiç kimseyi bu durumlarla karşılaştırmasın kötü yazanlar yazmasın lütfen okuyup geçsin