emelbulbul gitmez olur mu gitmese nasıl yaşayacak bebiş gayet gidiyor sadece nst cihazı daha net ölçüm yapsın diye gerekli gördükleri zamanda takıyorlar oksijen maskesini. Tansiyon probleminizle alakası da olabilir ama her gebeye oksijen verebiliyorlar bana baştan söylediler oksijen bağlayabiliriz diye ama net çıktığı için gerek kalmadı. Bazen de bebek çok hareket ettiği için karnımıza konan o tabletler yerinden oynuyor ve cihaz yine net veri toplayamıyor bu sebeple de ikinci kez çekim yapmak zorunda kalınıyor. Endişe etmenizi gerektirecek bi durum yok bebeğiniz 36 haftalık görünüyorsa artık prematüre olmaktan çıkmış şu an da doğsa sağlıkla yaşar. Nacizane tavsiyem sıklıkla nstye girmeniz ki zaten çağırıyorlardır. Yakın zamanda doğumunuzu başlatabilirler ya da sezaryen tarihi verebilirler diye düşünüyorum