Merhaba tecrübeli anneler tecrübelerinize ihtiyacım var 35+4 günlük hamileyim aynı zamanda gebelik şekerim var insülin diyet yapıyorum bebeğim 3 haftada 300 gr almış ve boynuna 1 tur kordon dolanmış doktorum 1 haftaya randevu verdi hareketlerini kontrol et dedi korkuyorum böyle olup deneyimlerinizi paylaşırsanız bana moral olur 3 gündür ağlıyorum ona birşey olursa diye bana bir umut olun allah razı için 🙏🏻Ve 1 haftada ileride olurdu hep bebeğim bu hafta 1 hafta geride kalmış