Guneyinannesi1 benimde adet düzensizliğim olurdu ilk gebeliğim boş gebelik oldu doktorum gün aşırı birlşkte ol desi yani bugun adet günün bitttimi tekrar adet olasıya kadar her gece ilişkiye gir bu surum yıpratı biraz zor oluyor ama pozitif sonuç oluyo herkezin durumu farllıdır bu dediğim tuhafta gelebilir ama eşimle şkimiz çocuk istediğimiz için doktorun dediğini hep yaptık