Sazi Merhaba baş ağrısı ve tansiyon yüksekliği şikayetiyle kadın doğumcumun yönlendirmesiyle nöroloji bölümüne gittim. Emar çekelim dediler yaptıran var mı arkadaşlar ? Çok tereddüt de kaldım 🤰