Karakiz21 Ben Şuan folik asit ve kan damlası ve d vitamin damlası kullanıyorum sadece decaviti kullanamiyorum yutamam bile kocaman Decavitin damlasu yada şurubu varmi Yada siz kullanmayan varmi
Ayazzzzzz Karakiz21 doktorun sana hangi ilaçları yazdiysa onları kullan. Başkasıının bümyesine uygun ilaç size iyi gelmeye bilir. Ya da dpktoruna sora rahat kullana bileceyin ilaç yazsin sana
Duruaslan Karakiz21 decavit büyük değil ki ben magnezyum ilacını yutamıyordum toz yazmıştı onu içiyordum decavit biraz büyük ama su içince kaygan oluyor fark edilmiyor