Eylul28 Herkese merhaba , Burda henüz yeniyim.7 haftalık hamileyim.Ve boyum 1.62 kilom 72,5 😔 5.haftada doktor kesemizi gördü çok şükür hcg 2012 çıktı.Yakınlarım ikiz gebelik olabilir demeye başladılar.Sizce böyle bişey olabilir mi?
Esosun Eylul28 betaya göre diyorlarsa yanlış ikiz de olabilir olmayadabilir burda çok arkadaş yazdı betası çok yüksek ama tek bebek vardı😊
Gamze122 Eylul28 89 şa hamile kaldım cnm ikiz oldugunu ilk kese görmeye gittimiz de ögrendim iki kese vardı 27 haftadayız 89 kiloyum şuanda beta ile anlaşılmaz bence tek olup da betası cok yuksek olanda oluyor