Merhabalar 👋
Uzun zamandır elbise araştırıyorum hem düğünümüze hem bayrama hemde çekime fıyatlar uçuk olunca kara kara düşünür olmuştum.. Deniz butiği bilenler vardır ordan almaya karar verdim fıyatlar cok cok uygun ve lastıklı elbıseler güzümü karartıp sipariş verdim ama göbekli çekimleri yoktu yani üstümde nasıl durucagı hakkında fikrim yoktu.. Bugunde youtube kanalında gobeklı cekım yapmıslar hemen izleyip 1 elbıse daha ekledım üstelik kargo ucretı yok ustelık ılk alısverıse indirimde yapıyorlar 💃
Youtube kanalı aşağıda 👇
https://m.youtube.com/watch?v=U3WFy5jQ4p4
Instagramda sayfaları var ama wepten bakmanızı öneririm çok daha çeşit var XL ye kadar bir çok modelınde seçenekte var ..
😊🌸