Esmanurkaya Kizlar 2.gebeligim daha hiç sağlık ocağına gitmedim ilk gebelikteki gibi asi yapiyorlarmi gitmem gerekiyormu
2prensessannesii Esmanurkaya Evet ilk ayda gidip.kan ve idrar tahlili yapıyorlAr sonra da aşı için gün veriyorlar
Beyzan Esmanurkaya ben sabah asi oldum ikinci gebeliğim ama yine de 1 doz yapılıyormuş bebeğin bağışıklığı oluşsun diye
Mervekkd Esmanurkaya canım eğer ilk gebeliğinde 3 dozu da yaptırdıysan ve üzerinden 5 yıl geçmediyse aşı yapmazlar. 3 doz vurulan aşının 5 yıl koruyuculuğu var diye biliyorum.
Erimannesi İkinci gebeliğim bir doz tetenoz oldum.. Birdaha gitmedim pandemiden dolayı.. Hemşire telefonla halledip bilgileri giriyor sağolsun
Alyamm_ Esmanurkaya Evet benimde 2. Gebeliğim tahlillerini yapıyorlar aşıyıda yine 20. Hafta tek doz yapıyorlar
Babymom2 Esmanurkaya ben ilk gebeliğimde 3 doz vuruldum 3 yıl geçtiği için bi doz daha vuralım dedi 20. Haftada sadece. Bide ordan da takip ediliyorsun mutlaka git vitamin felan da veriyorlar kaydın oluşması gerekiyor canım