Hacı Şerif. Ben söz çikolatalarımı burdan almıştım lezzetliydi. Bebeğim için de buradan almayı düşünüyorum. Her firma aynı değildir tabi ama geçende çiçek sepetinden gelen küflü çikolatalar görmüştüm. O yüzden oradan almayı düşünmüyorum bir sürü satıcı var sitede sonuçta her şey çıkabilir.