gzmyldz_18 Ayrıntılı ulturasona ne zaman gitmem gerekiyor 22. Haftamdayım 23. Haftanın içinde gitsem olurmu
Buse_00 minicikanne bugun bana da 23+3 e devlet hastanesi gun verdi…. 24 de yaptrman lazjm dedi en gec sonra yapilmiyomus
Buse_00 gzmyldz_18 bugun gittim devlette yaptrcaksan gec kalmışsın canim… ben 17+3 um en gec 24 de yaptrman laxim tum gunlr dolu 8 nisana anca verebilirim nerdeyse son günleri ama dedj olsun dedim aldim randevuyu….