Ebrubktsc Kızlar merhaba çatlamanın üzerinden 5 gün geçti ama benim kasık sancılarım geçmedi normal mi🤔
mercimeginanne Ebrubktsc çatlatma iğnesi bazen yan etki yapıp ağrı yapıyor normal. Bende bazen yapar bazen yapmazdı ağrıyı
Ebrubktsc @mercimeginanne çatlama iğnesi olmadım kendiliğinden çatladı şişkinlik ve sancı var umutlanmak istemiyorum ama Klomenin etkisi mi acaba
mercimeginanne Ebrubktsc bn çatlama oldu diyince iğneyle çatlattın sandım 🤦🏻♀️ Kusura bakma :) olabilir cnm bn klomenle iğneyi hep aynı anda kullandım :) umarım hayırlı haber alırsın :))