Cigdemmom Neler yapıyorsunuz alışveriş yaptınız mı daha sezon açılmadı ama :) kaç kilo aldınız bebekler boy kilo ne durumda :)
idiloska Cigdemmom 2 Temmuz gözüküyor ama daha erken de gelebilir kısmet, daha bişey almadım, 7.ay sonunda alacağız. 21+5 cuma 22 oluyorum, bebek 21 cm 412 gr ben 60 kiloyum,53.8′le başladım.
Soe Cigdemmom 19+2 yiz biz de. Ufak tefek kıyafet alışverişi yaptım. Pazartesi detaylı randevumuz var inşallah ordan sonra alışverişinin çoğunu yapmayı planlıyoruz. Bugün tartıldım 3 kg almışım. Bebiş ne kadar oldu pazartesi görcez 😍
uraluygar Cigdemmom 17. Haftada 350 gram , 19 cmdi oglum. Simdi 21+2 haftaligiz haftaya ayrintiliya girecegim. Sezeryan olacagi icin ilk oglumla ayni gun yani 30 haziran dusunuyoruz ozamana planlayacagiz sezeryani insallah. Henuz daha 10 lu isimli hastane cikisi yaptirdim 3 tane yenidogan 5 li set aldim baska birsey almadim. bol bol zibin alin benim 2. Yaz Dogumu olacagi icin deneyimliyim :) uzun kol kisa kol zibin cok alin gerisi kolay zaten ben oglumu sadece zibinla buyuttum disari cikarkende evdeykende hep zibinla durdu ide ayaginda corap
Sedarknn Cigdemmom bugün 21+4üz. Doğum 3 temmuz gözüküyor ama belli olmaz tabi 😊 çoğu eşyasını aldım yavaş yavaş bianda alırsam zorlar die düşünmüştüm.Detaylı ultrasonukuda dün yaptırdım.çocuk 27,5 cm 490 gram dediler. Burdaki kilolara bakınca biraz fazla mı anlamadım ?
Leylaalin Bennnn 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🤰🏻 yavas yavaş ufak tefek şeyleri aldım her ay büyük eşyaları kaldı onu da 25 veya 30 haftadan sonra almayı düşünüyorum sadece kıyafet konusunda kararsızım sıcak olacak zıbınla sürekli durabilir mi hasta çıkışları var ama başka da 0 3 ay almak istemiyorum 6 9 ay aldım bi kaçtan 3 6 aylıkken de katlarım diye düşündüm çabuk büyüyorlarmış kilo olarakta 1 kilo aldım şimdilik haftaya görüver bakalım nasıl ne durumdayız 😂😂 22+0 olduk biz çok şükür 🤲🏻
Cigdemmom Leylaalin ooo ben 4 kilo aldım ya 🥺🥺 yarın kontrole gidiyorum ben kıyafet konusunda şanslıyım eşim çocuk giyimci 😅 ama hariçindeki şeyleri daha almaya başlamadım muhtemelen 25 te çıkarım
Esra_80_ Leylaalin bende bugün oldun şükür 😍 22+0🙏🏻 Bende bir kaç tane alıcam 0-3 aylık diğerini hep 3-6 düşünüyorum ☺️
Cigdemmom idiloska maşallah haftaya göre bebek iyi kilosun benim 16 haftada 165 gramdı acaba yarın kaç olmuştur 🤷🏻♀️
Peloooo 22 haftalık olduk bizde bugün bende bişey almadım ne alacağını bilmiyorum açıkcası haziran sonu bizimde inşallah
aylininannesi61 Soe Aynıyız 🥰 doğumdan sonrası için daha çok uzun kollu mu tercih ettin sıcak olucak sonuçta ben karar vermedim kısa alsam üşür mü uzunlar mı çoğunlukta olsun bilemedim 🤷🏻♀️
Soe aylininannesi61 🥰 yeni doğan bebekler üşür diyolar. İç atletlerini kolsuz ve yarım kollu aldım üstlerine uzun kollu ince penye kıyafetler aldım. Bulursam penye yeleklerden alcam bi de. Yünler terletir gibi
merviskoooo 23 haftalığım haziran sonuna denk geliyoruz ufak ufak başladım almaya ebebek indirimlerinden. Bence yaşadığınız sehire göre evinize göre kıyafet karar verin ben hic kısa kollu seyler almadim hep uzun 0 3 ayliklar tulumlarım yeni doğanlar falan. Ankarada oturuyorz bizim evimiz yarin oldukca serin oluyor. zaten uzun kollu da olsa pamuklu kumaslar hep ince. Penye bi yelek de almış kayınvalidem onu bile kullanirim üstüne gibi geliyor. Zıbınlarini sıfır kol aldim bi kac set duruma göre yine kisa kol da alirim.
Madi 23+3 hafta 5 kilo aldım 🙈allahtan boyum var 😄22+5 de 597 gram 29cm olmuştu oğluşum 😍alışveriş yapmadım hala ,bir ay sonra yapmayı düşünüyorum inşallah
Deniz95 Cigdemmom bizimde 4 temmuz görünüyor. 7. Ayı bekleyeceğim diyordum ama e bebek indirimi olunca birçok şey aldım 😂 kusa kollu zıbın aldım yenidoğan alt üst takımları da yenidoğan ve 3 ay karışık aldım. Havlusunu aldım çorap ağız silme bezi aldım. Bir tane de 10 lu hastane çıkışı aldım ☺️
umaydurununannesi Cigdemmom 03 ay hazır 36 alıcam battanıyelerı hazıe yeleklerı bebek arabası hazır 21artı 3 bugun😊