
Merhaba arkadaşlar bugün 12 hafta ikili tarama için hastaneye geldim doktor çok ilgilenmedi ense kalınlığını ben sormasam söylemedi burun kemiği hakkında da hiçbir şey söylemedi fotoğrafa bakar mısınız bebeğin kilosu hakkında bilgi var mı bununla ilgili de bilgi vermedi bir de cinsiyet tahmini yapar mısınız rica etsem