Hafise hilal8689 kişiden kişiye değişiyo kimisi 9 ay çekiyo kimisi 2.trimester da rahatlıyo net bi zamanı yok maalesf
Feridee1 hilal8689 benim sekizinci haftada başladı şuan 13.haftadayiz geçti gibi en azından istifra falan olmuyor. Kişiden kişiye değişiyormus tabi ki
ayseyetik94 hilal8689 ben 5 aya kadar çektim valla, 5. aydan sonra ara ara oldu, şu an 36+1 olduk ama bazen yine bulantım oluyo istifar ediyorum 🤮
serenty_123 Benim 16 haftalık oldugumda kesildi . Şimdi ara ara oluyor ama o kadar rahatsız edici değil şükür