gulbahar0505 Kızlar bugün doğum günüm hayirlisiyla 21 oldum 😅 evde can sıkıntısından kendi pastami kendim yapmak istiyorum ama hazir pandispanyadan daha önce yapan varmı aranizda arasina felan ne surüyorsunuz güzel oluyor mu birde boşa kürek çekmiyim 😅
Aysentass gulbahar0505 ben yaptım arasına evde muhallebi yap ve bolca muz koy üzerinide kremşanti ile kapat tadı harika oluyor
Hafise gulbahar0505 ayyy mutlu yıllar yaptıgım pastayı ve tarifi atabilirim istersen 😁 eşime güzellik olsun diye yapmıştım konşular hazır sandı bayıldı😁
gulbahar0505 Hafise tesekkür ederim canım ❤ ayy tabikide atmani isterim eger atabilirsen hem goruntusu de fikir olur bana ve tarif 😅
Hafise gulbahar0505 canım pasta bu ben dışardaki pandispanyaları asla saglıklı bulmuyorum internetten bak pandispanyanı pişir sonra kagıdın üstüne kalp çiz pandispanyanın üstüne koy kes sonra ikiye ayır arasına puding pişirip koyabilirsin üstüne muz dilip koyabilirsin damla çikolata alabilirsin ha bu arada ıslat kekini süt kokusuna hassas isen suyla da ıslatabilirsin ortasını doldurmak sana kalmış yani krem şanti de yapabilirsin daha sonra ben üstünü de ıslattıktan sonra çilekli şanti kullantım şeklini verdim üstüne inci rengi pasta süsü koyabilirsin daha hoş olur mis gibi tertemiz ev pastası 😁
Hafise gulbahar0505 aman yapıyoz da kıymet bilen yok 😁 doğum gününde hazırladıgım masayı görsen şaşırırsın 😁 evde kendim coco star varya hindistan cevizli ondan bile yaptım 😁