Bende progestan kullandım ilaç bitince tekrar almadım doktorum kesildiyse olduğu zamanlar kullanırsın demişti ilk düşük yaptım o ağrı gibi ağrı yok ama ara ara karin ağrısı geliyo inşallah bisey yoktur dualarınızı eksik etmeyin teşekkür ederim yanıtlarınız için