Hanımlar varmi Koru hastanesinde doğum yapan bu aralar? Benim doktorum Ciğdem Güler ve biz 38+6 haftasındayız, bu zamana kadar çok memnunum. Koru hastanesi bu Pandemi sürecinde nasıl oluyor? Benim bildim normal Doğuma eşim girebiliyor. 1 kişide Refakatçi kalabiliyor. Ziyaret felan aliyorlarmi? Odaları nasıl? Hemşireler nasıl?. Çok merak ediyorum. Bilgi olan varsa sevinirim. 😊