mlkkk Neden tepki verdiğimi açıkça yazdım, tekrar okumanızı tavsiye ederim. “Hastaneden çıktığında eşin yanında olacak, böyle düşün” demek varken “bak benim eşim belki bir ay bebeğini göremeyecek, o yüzden şükredin” demek çok farklı iki etki yaratır insanda. Ve evet, ben böyle bir durum içinde şuan için değilim, oladabilirim, rahatsız olmamın sebebi aynı şeyi yaşıyor olmam değil, insanların bir başkasının derdini dinleyemeyecek kadar sadece kendi derdinde olması.