Gebe10 Bizim de son 28 günümüz ama hem önümde çok uzun zaman var gibi zaman geçmek bilmiyor , hem de doğumdan korktuğum için bir yandan zamanım geçmesini istemiyorum sanki . Aslında yatsam kalksam bebeğim yanımda olsa süper olurda işte o da mümkün değil 😁
Bunun yanında bu hafta bacaklarımda ağrı oluştu , yürümesinde daha kötü oluyor , midem sağolsun hamileliğin başından beri beni mahvetti zaten .
Allah hepimize kolay doğum nasip etsin 🙏☺️