Elifff25 tugbakaragul ilk gittiğimde 4+6 ydı kese göründü o yüzden teste gerek duymadı 6+5 dede kalp atışını duydum🦋🥰
minikprensimmm123 tugbakaragul Amiin canım amin inşallah hepimiz hayrınan kucağımıza alalım sağlıklı sihatli🤲🤲🤗🤗
Serpilbb tugbakaragul benim 4030 du canım ama görünmemişti değer kişiden kişiye değişiyor 6. Haftada daha kesin görürsün bence 😊
Oslemserbestt 4+5 haftalıkken kese 12 mm di 5+5 haftalıkken gittigimde kese 25 mm alttan muayanede kalp atısını odaklayıp duyuramadı ama atıodu gördük çok şükür
ilaydaaa25 Benim betam 625ken karından kese görünmüştü makinelerle de ilgili olabiliyir dört artı beste gördüm yani. Bu cuma kalp atışı için gidicem inşallah ❤️