svdmm16 Güzel anneler bugün bebeğimin kalbinde delik olduğunu öğrendim anne karnında kapanabilir kapanmazsa Doğar doğmaz operasYon gerek dedi başına gelen karnında düzelen var mı
ElifLeyla svdmm16 benim başıma gelmedi ama teyzemin bebeğinde vardı küçük bi delik doğduktan sonra da devam etti çok doktor gezdiler operasyon falan demediler zamanla kapanacak dediler ve gerçekten de kapandı🤲🏻 İnşallah sizinde kapanır operasyonlara falan gerek kalmadan.
Nslhnkr svdmm16 kadın doktorunun yanında staj yaparken doktorun çevresel faktörse kapanır ama degilse kapanmaz doğumdan sonra operasyon gerekebilir demişti. Doğumu bekliceksiniz mecbur. Dilerim Rabbimden evladına şifa verir canım 🙏🏻
mlkkk svdmm16 doğuma kadar genelde kapanıyor veya doğduktan sonra operasyona gerek kalmadan kapanıyor
Kucukmucize svdmm16 canım benimde öyleydi 15 yaşına kadar bi saç teli kadar açıklık vardı kalbimde geçti hiç bir operasyon vs geçirmedim
Candice07 svdmm16 benim eşim kalbinde delikle dogmus. Doktor zamanla kapanır demiş ve büyüdükçe yavas yavas kendi kendine kapanmış. Hatta annesi kalbi delik diye spor yaptırmazmış, simdi polis memuru. Herhangi bir operasyon da geçirmemiş.
Kediannesi123 svdmm16 18+4 üm bana da kalpte delik var dedi doktorum ama zamanla kapanabileceğini bu haftalar da normal olduğunu da söyledi canım şimdilik takma kafana detaylı da doktorunla tekrar konuşursun bu konuyu
PrensinibekleyenAnnee svdmm16 merhaba acaba bebeğinizdeki delik noldu kapandı mı bir sıkkntısı var mı