umudumvar2 etken birşey yoktu aslında adetim düzenli olmasına rağmen polikistik over çıktı bir de sol tüp tıkanıklığı sanırım bunlar yüzünden olmuyordu ancak doktor reglin düzeldi ise sorun olmaz demişti ben de tüpten kaynaklı olduğunu düşünüyorum rahim filminden sonra açıldı sanırım