Furkan35 Kalsiyum ve magnezyum için osteocare ve magnezyum için magvitali ayrı ayrı ya da beraber kullanan var mı? Hangi sıklıkla kullanıyorsunuz?
Ikinciyibekliyorum Furkan35 bana doktorum Magvital 365 verdi kullaniyorum canm aksam yemeklerinden sonra iciyorum. Diğer ilaci bilmiyorum 🤗
BaloglumM Furkan35 canim osteocarein icinde zaten magnezyum var bende kullaniyordum sabah akşam 1 tane alıyordum ama onu kullanırken başka birşey kullanmıyordum kasılmalarım artınca magvital verdi doktor osteocare birak dedi biraktim bence doktoruna bi danis
Ikinciyibekliyorum Furkan35 evet hergin iciyorum Magvital. Kalsiyum ve omega icin femix kullaniyorum . Gyno ferro sanol , coraspin , beloc , clexane iğnem var her gün.
Furkan35 Ikinciyibekliyorum benim de aynı iğneden var😊 Doğumdan ne kadar önce keseceksiniz? Bir de Doğum sonrası da kullanın dedi mi doktorunuz belli bir süre kadar? Kalsiyum ilacınızı da her gün alıyor musunuz
Ikinciyibekliyorum Furkan35 canim sana yazdığım bütün ilaçlarımı 1 yada 2 saat arayla hergun iciyorum kalsiyum olsun magnezyum olsun kan sulandirici olsun 😊 gunde 6 tane ilac aliyorum yani tabi saat aralıklar ac karnina da troid hapim var sabahlari 🤭 igne konusunda doktorum dogumdan sonra 1 hafta daha kullanacağız dedi. Doguma yakın sadece coraspini keseceğiz 35. Haftamda. Iğne hep devam yani doğumdan sonra 1 hafta kadar daha 🤗😊
Mlsymc Banada magvital vee calciday verdi bigun birini bigun birini içeceksin dedi ama magvitali içemiyorum midem bulaniyor 😑
Furkan35 Ikinciyibekliyorum benim de tiroit hapım var 😊 allahım sağlıkla Zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Furkan35 BaloglumM ben ikisini de aynı gün kullanıyorum fakat osteocare i de günde 1 kez . Osteocare in içinde magnezyum var dedi doktorum ikisini de aynı gün içme demeye getirdi ama magvital içince karın sertliğim azalıyor. ikisini de kullansam zararı var Mıdır ki
BaloglumM Furkan35 cok magnezyum kullanımı nabzı yükseltiyormus benim nabzım cok yüksek ciktigi icin ben biraktim magnezyum osteocare doğumdan sonra icicem artik bana doktorum 2sini kullanma demişti su anda sadece vitamin ve kan hapı kullaniyorum
BaloglumM Furkan35 kac haftaliksiniz benimde kasılmalarım cok oluyor doktor 4 saatte bir normal dedi 32 haftalığım ben
Furkan35 BaloglumM hem magvital hem de osteocare i mi bıraktınız? İkisini de hiç kullanmıyor musunuz? Doğum sonrası neden içilmesi gerekiyor muymuş? Ay benim de hastanede nabzım yüksek çıkıyor bu sebeple mi acaba
ElifKarata Magvital ishal yapıyor arkadaşlar ishal yaptığında ara verin bi kaç gün doktorunuza söyleyip
BaloglumM Furkan35 önceden sadece osteocar kullaniyordum kasılmalarım artınca doktorum osteocarei birak doğumdan sonra kullanırsın dedi bana magvital yazdı nabzım artınca onuda biraktim calci-net var sadece onu kullaniyorum onun icindede kalsiyum vitamin d3 var osteocarda magnezyum olduğu icin kullanmıyorum yani nabzım yükselmesin diye
Furkan35 BaloglumM anladım allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin yavrularımızı.ben de 31+6 haftalık hamileyim. Karnım akşamları sertleşiyor bazen sancı giriyor geçiyor