Yasinimm ben de bugün tam 20 oldum. İlk gebeliğim. 16 larda başlamış ama ben onun bebek hareketi olduğunu anlamamışım. 17lerin sonuna doğru netleşti, her gün olmuyor, genelde akşamları oluyor. Daha dışarıdan göremiyorum hareket ettiğini. Bu aralar tek şikayetim inanılmaz mide yanması. Artık yemeğin kokusundan bile miden alev alev