Mertug Merhaba kızlar benim tüp bebek transferim yapıldı 2 embriyo koyuldu , bugün 3. Günüm sizlerde belirtiler kaçıncı günü başladı , tecrübelerini anlatırmısınız inş hayırlısıyla pozitif haber alırız . 🙂😔
Minnakhamis Mertug bende belirti olmadı hiç evde test yaptım 2 gün arayla o şekilde öğrendik kan testiyle kesinleşti ikiz olduğu da 5. haftada tek kese gözüktü 8. haftada kalp atımını duymaya gittiğimizde ikinci keseyi gördük bu şekilde ☺️🌸
Duru-uygar Benım belirtim pek olmadı sonuç pozitif ikiz gebelik ,çok düşünmeyin akışına bırakın Allah emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah 🙏🏻
isimsiz123 3 denemeden sonra 4.denemizde iki embriyo ile ikizlere hamileyim 🙏 Allahım hayırlı haberler almanızı nasip etsin inşAllah 🙏 benim hiç bir belirtim olmadı kan testiyle öğrendik 3.hafta sonuçlarım 1200 flandı . Düşünme oldu mu olacak mı eziyetten başka hiçbir şey değil şu an söylemek kolay gelecek biliyorum ve seni çok iyi anlıyorum . İlk gün yattım onun dışında normal hayatıma devam ettim ev işi yapmadım annem vardı saolsun o yaptı yattım bende 😊 ben bol dua dinleyip bir de meditasyon çok yaptım hayallerin gerçekleşmesi için 😊 bu kadar yardımcı olabilceğim başka bir şey olursa buradayım 😊
Mertug Minnakhamis kaçıncı gün test yaptırdınız çok heyecanla bekliyorum bugün 3. Günüm 12 gün beklemek zorundamıyım çıkmıyor mu testte acaba erken yaptırdığımda
Minnakhamis Mertug tatlım ben Eylül’ün 7 sinde transferim oldu transferden sonra 8. gün birde 10. gün evde test yaptım 8. gün çok çok silikti yani böyle zor görüyordum ikinci çizgiyi hatta ilaçların etkisidir diye düşünüp eşime bile göstermemiştim umutlanmasın diye 😀 10. günde yine silikti ama önceki teste göre bi tık belliydi hatta karşılaştırma yapmıştık eski testle 😀 12. günde kan verdim zaten biliyorduk da iyice emin olduk 😀
isimsiz123 Mertug canım beni yanlış anlama ama kesinlikle evde test yapma en iyi sonuç kan testi herkeste belli olmaz ki
Minnakhamis Mertug ikiz gebelik belkide o yüzden erken belli oldu ☺️🌸 insan sabredemiyor kan testine kadar 😬😄