_koala Busrayuksel bnce her annenin muhakkak bir kızı olmalıııı siz 3 kere daha şanslısınız 🥰 bnmde 1 oğlum var 2. De erkek 🙈
ebrarecem Eşimin hayalini yaşıyorsunuz. Bir arkadaşı var 3 kız ya ne güzel boy boy bunlar evde nasıl kavga eder kimbilir diyip duruyor. Kız bebek aşkından 2. kızs hamileyim bende 😂
Busrayuksel ebrarecem gergin kavgamız var☺️yastık kavgası ,oda kavgası,oyuncak kavgası,ama anladı kuzenleriyle tartışsın bır olup kuzenlerını dovuyolar😂
beyzafatih Busrayuksel ay ne kadar güzel maşallah ❤❤ allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲
Morperi Kız çocuklarını çok severim 2. Hamileliğim 2si de erkek 😂 olur da 3. Düşünürsem inşalalh kızım olur 💖
Kardelenyigit 9 aylık bi kızım var.Rabbim kısmet ederse 4-5 sene sonra bi bebek daha istiyoruz olursa o da kız olsun deriz hep tabi rabbim hayırlısını verisinde 😊
[silindi] Busrayuksel bnmdr 2.kızım olacak hamdolsun allahım a kızıma bacı istiyordum Allah gönlüme göre verdi tabi eşim bide erkek olsa istiyordu ama nasip allahım hiç olmayanlara isteyenlere versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ecembugra53 Busrayuksel ohhh ne güxel 😊 kız evlat iyidir olsun KUZum Rabbim öyle uygun görmüş demekki herseyin hayırlısı 😊
diyhomelif Busrayuksel biz üç kız kardeşiz, annemler beş kız kardeşler. Bacılık gibisi var mı yaaaaa♥️🧿
Zehra1993_ Benimde 2 kızım var 3.ye yeni hamileyim birde erkek bebek istiyorum tabi öncelikle sağlıklı olması inşallah
Aymura- Ne güzel maşallah bende ikinci kızıma hamileyim doğsa büyüse kızlarımla gezmelere çıksam diyorum 🙏