Arkadaşlar günaydın, pazartesi şeker yüklemesi yaptırdım, açlık95, bir saat sonra tokluk 216 çıktı. Evet şeker var fakat ilk etapta insülin kullanmak istemiyorum. Diyetle baskılayabilir miyim düşünüyorum. Bana benzer durumu yaşayıp diyetsiz kontrol eden var mı?