Ben de atlattım ama öyle korkulacak aman aman bulgularım olmadı. Tek tesellim bebeğe geçmemesi bu virüsün, en azımdan şu ana kadar öyle biliniyor. Bol sıvı alımı ve gerekli durumlarda parol kullanarak dört beş güne düzeldim. İnşAllah sizde yoktur ama varsa da endişe etmeyin bebeğiniz virüsten çok sizin stresinizden daha çok etkilenir.