Sulenur52 Nry0682 benim 6.haftamda kese etrafında kanamam vardı 9 haftada bitti ama herseze göre değişebilir canım birde ben sürekli yattım dinlen sennin için daha iyi olur
Huriyekayhan Nry0682 benim de 8.haftamda başlamıştı şuan 13 haftaligiz hala devam ediyor bugün kontrol var bakalım 🌸
Haticeyuce31 Nry0682 benim 6. Haftada gittim bebekde 2 hafta geridendi gec döllenme vardi hemde kanama alanı 10. Haftada gecmis bitmisti bebekde norml haftasiyla uyumlu olmustu canim progestan kullandım 1 ay o kdr 🥰
Nry0682 Sulenur52 15 gündür yatıyorum 8 ci haftadayım bu akşam kontrolüm var kesenin altında kanama alanı vardı.Progestan prolotonla üc gündür lekelenmemde yok insallah düzelmistir.
Sulenur52 Nry0682 evet canım bende içtim iğne vuruldum çok şükür 12 haftalığız şuan hiç yorma kendini dikkat et geçicek inşallah cik geçmiş Olsun zor bi durum sürekli aklında oluyor insanın iyi düşün herzamn.