cansuyldz33 losyon ecowell markasini aldim organik ve temiz icerikli diye sanirim bebekten cok ben kullanicam 🙈 nemlendirmesinden ve sonrasinda cildi yumusacik yapmasindan cok memnun kaldim. Pisik kremi icin de bubchen veya mustela almayi dusunuyorum