Vuslat23 Gayet ıyı bnce kızım 4 gun erken olmustu son 1 ay bırseyde yiyememiştim zaten 3200 doğdu normal doğum, zaten normal ıstıyorsanızda cokta olmasın , ben cok iştahlıyım bunda fakat korkuyom cok kılo alırda sezeryane doner dıye
Vuslat23 Beyza9197 catıya görede değişiyo aslında 4 doguranda var 5 te . Bugun kontrolum vardı dr. Kısı ile alakalı dedı çatısı yanı. Bazı dr da dırek 3800 ustu rısk dıyo gerı cekılıyo dırek sezeryan suanda bnde hersey normal dogum pozısyonundaymıs