BaharAksehirli Kizlar bugun oglum olucagini ogrendik isim olarak aklimizda Kuzey ve sarp vardi sizce hangisi daha guzel?
istanbulluanne BaharAksehirli Ben oglm olsaydi adını Uzay Sarp koyucaktm . Yani Sarp 😊 kaçıncı haftada ogrendiniz bize kiz gibi dediler ama yarn bidaha gidicem 14 haftalik olcak belki gösterir.
BaharAksehirli istanbulluanne benimki 17 Haftalik canim ve durumumuz Biraz sykintiliydi ve amniosivisi alindi sonuclar temiz Cikti cok Sukur ve ayni Zamanda Cinsiyetimizide ogrendik🙏